Чому саме ігрове тестування?
Робота в ігровій індустрії
Робота в цій галузі може бути захоплюючою і цікавою, особливо якщо ви є фанатом ігор.
Розвиток навичок
Тестування ігор може допомогти вам покращити навички аналізу, комунікації, проблемного мислення та тестування.
Раннє знайомство з іграми
Тестування ігор дає можливість спробувати ігри до їхнього випуску та ознайомитися з ними.
Вплив на якість гри
Тестування допомагає виявляти помилки у грі, які можуть бути виправлені до випуску, покращуючи якість гри.
Робота у команді
Тестування ігор часто проводиться у команді, що допомагає покращити навички співробітництва та роботи у групі.
Можливість стати розробником
досвід в ігровому тестуванні може стати початком кар'єри в розробці ігор.
Від новачка до тестувальника мобільних ігор
ТЕОРІЯ
Актуальні теоретичні кейси та освітні матеріали.
ДЗ ТА ПРАКТИКА
допоможуть тобі закріпити вивчений матеріал на кожному занятті.
НАВИЧКИ
ти отримаєш тестуючи реальні проекти (ігри) на різних стадіях розробки.
ПІДТРИМКА
в працевлаштуванні та адаптації на твоїй першій роботі.
Обери зручний для себе формат!
Прайс-лист групового формату
Рівень:
BASE
Формат курсу:
Online Group
Кількість слухачів:
10 - 12 осіб
День заняття:
Вівторок
Інтенсивність:
1 раз на тиждень
Тривалість заняття:
2 години
Старт курсу:
01.06.2023
Вартість *
(* можлива оплата частинами)
5 500 грн.
Рівень:
EXTENDED
Формат курсу:
Online Group
Кількість слухачів:
10 - 12 осіб
День заняття:
Четвер
Інтенсивність:
1 раз на тиждень
Тривалість заняття:
2 години
Старт курсу:
01.06.2023
Вартість *
(* можлива оплата частинами)
7 500 грн.
Прайс-лист індивідуального формату
Рівень:
BASE
Формат курсу:
Online individual
Дні занять:
узгоджується індивідуально
Інтенсивність:
узгоджується індивідуально
Тривалість заняття:
2 години
Старт курсу:
узгоджується індивідуально
Вартість *
(* погодинна або повна оплата)
460 грн./година
Рівень:
EXTENDED
Формат курсу:
Online individual
Дні занять:
узгоджується індивідуально
Інтенсивність:
узгоджується індивідуально
Тривалість заняття:
2 години
Старт курсу:
узгоджується індивідуально
Вартість *
(* погодинна або повна оплата)
460 грн./година
Приєднатись до курсу
Приєднуйся до навчання! Ми зателефонуємо тобі для уточнення інформації!
Road map курсів
12 або 18 (в залежності від рівня) online занять
Групові або індивідуальні заняття у форматі оnline на яких ти зможеш вільно спілкуватись з тренером, ставити запитання та отримувати відповіді.
Виконання ДЗ та складання тестів
Домашні завдання та тестові випробування допоможуть тобі засвоїти вивчений матеріал та отримати практичний досвід.
Індивідуальні консультації та робота з ресурсами
Твій тренер завжди на зв'язку і готовий надати будь-яку допомогу, щоб вирішити проблему, яка виникає під час курсів чи у виконанні ДЗ.
Фінальні випробування та сертифікація
Фінальний тест та технічне завдання покаже твій рівень знань та готовність до першої роботи. В результаті ти отримаєш Сертифікат успішності відповідного рівня.
Програма курсу "Game QA" (Base)
Заняття № 1. Вступ до курсу. SCRUM і курс
- Про курс "Game QA"
- SCRUM і курс
Заняття № 2. Основи тестування ігр
- Загальні основи тестування
- Ігровий QA
Заняття № 3. Життєвий цикл розробки мобільних ігор
- Життєвий цикл розробки мобільних ігор
- STLC
Заняття № 4. Що таке Баг? Методологія розробки ігор
- Що таке баг?
- Методологія розробки ігор
Заняття № 5. Тестова документація
- Test plan
- Теst strategy
- Checklist
- Test cases та test suite
- Bug report
- Деталізація і оптимізація test cases
Заняття № 6. Все починається з тестування вимог
- Вимоги та їх тестування
- Практика. Test cases
Заняття № 7. Bug report та його структура
- Bug report
- Практика. Bug report
Заняття № 8. Види тестування
- Тестування за підходами та рівнями
- Тестування за метою
Заняття № 9. Техніки тест-дизайну
- Техніки тест-дизайну
- Практика. Техніки тест-дизайну
Заняття № 10. Поняття про клієнт-серверну архітектуру. Практика. Тестування ігор - 1
- Поняття про клієнт-серверну архітектуру
- Практика. Testing session
Заняття № 11. Основи тестування АРІ. Практика. Тестування ігор - 2
- Основи тестування API
- Практика. Testing session
Заняття № 12. Практика. Тестування ігор - 3. Всуп до геймдеву.
- Практика. Testing session
- Вступ в геймдев
Програма курсу "Game QA" (Extended)
Заняття № 1. Вступ до курсу. SCRUM і курс
- Про курс "Game QA"
- SCRUM і курс
Заняття № 2. Основи тестування ігор
- Загальні основи тестування
- Ігровий QA
Заняття № 3. Життєвий цикл розробки мобільних ігор
- Життєвий цикл розробки мобільних ігор
- STLC
Заняття № 4. Що таке баг? Методологія розробки ігор
- Що таке баг?
- Методологія розробки ігор
Заняття № 5. Тестова документація
- Test plan
- Теst strategy
- Checklist
- Test cases та test suite
- Bug report
- Деталізація і оптимізація test cases
Заняття № 6. Все починається з тестування вимог
- Вимоги та їх тестування
- Практика. Test cases
Заняття № 7. Bug report та його структура
- Bug report
- Практика. Bug report
Заняття № 8. Види тестування
- Тестування за підходами та рівнями
- Тестування за метою
Заняття № 9. Техніки тест-дизайну
- Техніки тест-дизайну
- Практика. Техніки тест-дизайну
Заняття № 10. Поняття про клієнт-серверну архітектуру. Практика. Тестування ігор - 1
- Поняття про клієнт-серверну архітектуру
- Практика. Testing session
Заняття № 11. Основи тестування АРІ. Практика. Тестування ігр - 2
- Тестування API
- Практика. Testing session
Заняття № 12. Тестування ігрової аналітики
- Ігрова аналітика
- Практика. Тестування ігрової аналітики
Заняття № 13. Вступ в геймдев
- Вступ в геймдев
- Створення гри. Від ідеї до релізу
Заняття № 14. Вступ в геймдев. Ігрові механіки. Part 1
- Підходи управління в ігровій індустрії
- Ігрові механіки мобільної гри
Заняття № 15. Вступ в геймдев. Ігрові механіки. Part 2. Unity
- Ігрові механіки в мобільних іграх
- Практика. Тестування ігрових механік
Заняття № 16. Вступ в геймдев. Види та жанри мобільних ігор. Тестування в Unity.
- Види та жанри мобільних ігор.
- Практика. Тестування ігрових механік
Заняття № 17. Вступ в геймдев. Ігровий visual. Тестування UI в Unity.
- UI/UX та арт мобільної гри
- Практика. Тестування ігрових історій
Заняття № 18. Вступ в геймдев. Live Ops в іграх
- Live Ops - оперування грою
- Робота в геймдеві
Після завершення курсів ти зможеш:

- Працювати з вимогами та знаходити в них дефекти
- Писати тест-кейси та об'єднувати їх в тест сьюти
- Знаходити дефекти та писати правильно баг репорти
- Працювати з баг-трекінговими системами
- Розуміти SCRUM та його принципи
- Розуміти цикл розробки гри від ідеї до global launch
- Тестувати ігрову аналітику та знаходити в ній дефекти
- Працювати з рушієм Unity (встановлення, тестування)
- Претендувати на посаду Junior Game QA в ігровій компанії
Твої hard skills

- Види тестування та техніки тест дизайну
- Аналіз вимог та тестування документації
- Баг-трекінгова система (Jira)
- Методологія управління проектами (SCRUM)
- Створення та виконання тест кейсів у Zephyr Scale
- Тестування ігр, ігрової аналітики (DevToDev)
- Клієнт-серверна архітектура
- Unity
- Gamedev development
Ти після курсів

GAME QA В ІГРОВІЙ КОМПАНІЇ
- Робота в комфортному офісі
- Власне робоче місце та гаджети
- Можливість кар'єрного росту
- Швидке зростання ЗП
- Різні "плюшки" від компанії

GAME QA НА РЕМОУТІ В ІГРОВІЙ КОМПАНІЇ
- Робота з дому
- Гнучкий графік роботи
- Можливість працювати в різних точках світу
- Висока заробітна плата

ІГРОВИЙ ТЕСТУВАЛЬНИК-ФРІЛАНСЕР
- Гнучкий графік роботи
- Різноманітність замовлень
- Можливість працювати в різних точках світу
- Саморегульованість навантаження
Наші тренери не лише навчать тебе тестувати ігри, знаходити баги та писати тест-кейси, а й допоможуть скласти правильне резюме та при необхідності складуть супроводжуючі листи. Після закінчення курсів в тебе є можливість пройти тестову співбесіду з HR та технічне інтерв'ю.