Розпочато набір до групи!

Зареєструйся на курс! Підкори IT!

"Ти можеш зробити це!"

Курс "Game QA"

Тестування мобільних ігор

Чому саме ігрове тестування?

Робота в ігровій індустрії 

Робота в цій галузі може бути захоплюючою і цікавою, особливо якщо ти є фанатом ігор. 

Розвиток навичок

Тестування ігор може допомогти тобі покращити навички аналізу, комунікації, проблемного мислення та тестування.

Раннє знайомство з іграми

Тестування ігор дає можливість спробувати ігри до їхнього випуску та ознайомитися з ними.

Вплив на якість гри

Тестування допомагає виявляти помилки у грі, які можуть бути виправлені до випуску, покращуючи якість та загальне враження.

Робота у команді

Тестування ігор часто проводиться у команді, що допомагає покращити навички співробітництва та роботи у групі.

Можливість стати розробником

Досвід в ігровому тестуванні може стати початком кар'єри в розробці ігор.

Курс тестувальника мобільних ігор – це навчання для тих, хто мріє створювати якісні ігри. Разом із тренером ти опануєш професію з нуля всього за 3,5 місяці. Це спеціальність, яка буде приносити тобі не лише гроші, а й задоволення!

Від новачка до тестувальника мобільних ігор

ТЕОРІЯ

та актуальні теоретичні кейси дозволять вивчити лише найнеобхідніше. 

ДЗ ТА ПРАКТИКА 

допоможуть тобі закріпити вивчений матеріал на кожному занятті.

НАВИЧКИ

ти отримаєш тестуючи реальні проекти (ігри) на різних стадіях розробки.

ПІДТРИМКА

в працевлаштуванні та адаптації на твоїй першій роботі.

Від основного рівня до розширеного!

Після успішного закінчення навчання на основному рівні продовжуй вивчати тестування на розширеному

 BASE

14 занять / 28 годин / 4 місяці

EXTENDED

+8 занять / 16 годин / 2 місяці 

Прайс-лист групового формату

Рівень:

BASE

Формат курсу:

Online Group

Кількість слухачів:

10 осіб

День заняття:

Вівторок

Час заняття:

20:00-22:00

Інтенсивність:

1 раз на тиждень

Тривалість заняття:

2 години

Старт курсу:

03 жовтня 2023 року

Вартість *

(* можлива оплата частинами)

6 500 грн.

Рівень:

EXTENDED (після проходження рівня base)

Формат курсу:

Online Group

Кількість слухачів:

10 осіб

День заняття:

Вівторок

Час заняття:

20:00-22:00

Інтенсивність:

1 раз на тиждень

Тривалість заняття:

2 години

Старт курсу:

06 лютого 2024 року

Вартість (доплата) *

(* можлива оплата частинами)

4 500 грн.

Прайс-лист індивідуального формату

Рівень:

BASE

Формат курсу:

Online individual

Дні занять:

узгоджується індивідуально

Інтенсивність:

узгоджується індивідуально

Тривалість заняття:

2 години

Старт курсу: 

узгоджується індивідуально

Вартість *

(* погодинна або повна оплата)

550 грн./заняття

Рівень:

EXTENDED (після проходження рівня base)

Формат курсу:

Online individual

Дні занять:

узгоджується індивідуально

Інтенсивність:

узгоджується індивідуально

Тривалість заняття:

2 години

Старт курсу:

узгоджується індивідуально

Вартість *

(* погодинна або повна оплата)

650 грн./заняття

Тренер курсу

Валерій Крамаренко

Більше 4,5 років досвіду в ігровій індустрії та більше 13 років у викладанні (загальна та дистанційна школи). В теперішній час працює Lead QA в ігровій компанії Galaxy4Games. Працював в компанії WhaleApp LTD.

Освіта: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

Хобі: футбол, туризм

Практика

  • Testing session
  • Homework
  • Тестування реальних проєктів
  • Тестування на девайсах та Unity

Feedback

  • Аналіз та перевірка домашніх завдань
  • Спілкування в чаті
  • Зворотний зв'язок

Теорія

  • Бібліотека GitBook
  • Online заняття
  • Навчальні відео
  • Актуальні теоретичні кейси
  • Додаткові матеріали

Приєднатись до курсу

Приєднуйся до навчання! Ми зателефонуємо тобі для уточнення інформації!

Road map курсів

Прийми рішення навчатись та зареєструйся

Відвідуй заняття в online форматі

Переглядай запис занять дистанційно

Активно взаємодій під час занять

Виконуй scope домашніх завдань

Бери участь в міні іграх та інтерактивах

Накопичуй додаткові бонуси (points)

Працюй з додатковими ресурсами

Звертайся за підтримкою до викладача 24/7

Продовжуй навчання на extended рівні

Склади успішно фінальні випробування

Отримай Сертифікат та якісні знання

Програма курсу "Game QA. Тестування мобільних ігор"

Base level (основний рівень)

Заняття № 1. Вступ до курсу. SCRUM і курс

  • Про курс "Game QA. Тестування мобільних ігор".
  • SCRUM і курс.

Заняття № 2. Основи тестування мобільних ігор

  • Загальні основи тестування.
  • Ігровий QA.

Заняття № 3. Життєвий цикл розробки мобільних ігор

  • Життєвий цикл розробки мобільних ігор (GDLC).
  • STLC (GdTLS).

Заняття № 4. Що таке Баг? Методологія розробки ігор. Більше про SCRUM.

  • Що таке баг?
  • Методологія розробки мобільних ігор. Більше про SCRUM.

Заняття № 5. Тестова документація

  • Документація ігрового тестувальника.
  • Test plan. 
  • Теst strategy. 
  • Checklist.
  • Test cases та test suite.
  • Bug report.
  • Деталізація і оптимізація test cases.

Заняття № 6. GDD. Все починається з тестування вимог

  • Вимоги в ігровій індустрії та критерії їх тестування.
  • Практика. Тестування розділу GDD.

Заняття № 7. Практика. Складання checklists та test cases

  • Складання чеклистів по ТЗ.
  • Складання чеклистів по грі.
  • Написання тест кейсів по ТЗ.
  • Написання тест кейсів по грі.

Заняття № 8. Bug report та його структура

  • Bug report та його структура.
  • Життєвий цикл баг репорта (від opened до closed).
  • Практика. Написання bug report.

Заняття № 9. Види тестування

  • Тестування за підходами та рівнями.
  • Тестування за метою.

Заняття № 10. Техніки тест-дизайну

  • Техніки тест-дизайну.
  • Практика. Техніки тест-дизайну.

Заняття № 11. Поняття про клієнт-серверну архітектуру. Testing session - 1.

  • Поняття про клієнт-серверну архітектуру.
  • Практика. Testing session. Тестування гри на етапі виробництва pre-alfa.

Заняття № 12. Testing session - 2.

  • Встановлення гри на етапі виробництва alfa.
  • Написання чеклистів по одному із розділів тествої гри.
  • Виконання тесту по чеклисту.
  • Регресивне тестування альфи, пошук багів, заведення баг репортів.

Заняття № 13. Testig session - 3.

  • Встановлення гри на етапі виробництва gold master.
  • Написання тест кейсів по одному з модулів гри.
  • Виконання тест кейсів по одному з модулів гри.
  • Пошук багів, заведення баг репортів.

Заняття № 14. Testing session -4. Вступ до геймдеву.

  • Тестування вимог по GDD.
  • Вступ в геймдев.
  • Final meeting. 

Програма курсу "Game QA. Тестування мобільних ігор"

Extended level (розширений рівень, проходження курсу можливе лише після закінчення навчання на основному рівні)

Заняття № 1. Налаштування тестового середовища

  • Встановлення Unity Hub та редактора Unity.
  • Підключення тестової гри до редактора.
  • Підключення до скрам-дошки Jira
  • Ознайомлення з основним функціоналом Unity.
  • Консоль, симулятори, time scale, resolution.

Заняття № 2. Ігрова аналітика 

  • Ігрова аналітика та основні метрики ігрової аналітики.
  • Тестування ігрової аналітики.
  • Написання тест кейсів по ігровій аналітиці.

Заняття № 3. Практика. Тестування ігрової аналітики

  • Тестування ігрової аналітики в Unity.
  • Тестування ігрової аналітики в DevToDev системі.

Заняття № 4. Створення мобільних ігор та ігрові жанри. Тестування локалізації

  • Створення мобільних ігор. Від ідеї до релізу.
  • Ігрові жанри мобільних ігор.
  • Практика. Тестування локалізації в редакторі Unity.

Заняття № 5. Механіки в іграх. Тестування механік. Частина 1

  • Що таке механіка? Які бувають механіки в іграх (приклади).
  • Механіка DailyBonus та Free/Paid Roullete.
  • Складання чеклиста на перевірку механіки PiggyBank.
  • Тестування механіки PiggyBank в редакторі Unity.

Заняття № 6. Механіки в іграх. Тестування механік. Частина 2

  • Механіки в основному геймплеї (матч3 модуль).
  • Написання чеклистів та тест кейсів по одній з механік матч3 модуля.
  • Тестування механіки в матч3 модулі.

Заняття № 7. LiveOps - оперування грою. Тестування івентів та оферів

  • Що таке LiveOps?
  • Поняття про support та community.
  • Тестування івентів та оферів в тестовій грі.

Заняття № 8. Тестування продуктивності. Робота в геймдеві

  • Тестування продуктивності (спеціальні кейси).
  • Тестування дисконектів.
  • Робота в геймдеві.

Після завершення курсів ти зможеш:

  • Працювати з вимогами та знаходити в них дефекти
  • Писати тест-кейси та об'єднувати їх в тест сьюти
  • Знаходити дефекти та писати правильно баг репорти
  • Працювати з баг-трекінговими системами
  • Розуміти SCRUM та його принципи
  • Розуміти цикл розробки гри від ідеї до global launch
  • Тестувати ігрову аналітику та знаходити в ній дефекти
  • Працювати з рушієм Unity (встановлення, тестування)
  • Претендувати на посаду Junior Game QA в ігровій компанії

Додай hard skills до свого резюме

  • Види тестування та техніки тест дизайну
  • Аналіз вимог та тестування документації
  • Баг-трекінгова система (Jira)
  • Методологія управління проектами (SCRUM)
  • Створення та виконання тест кейсів у Zephyr Scale
  • Тестування ігр, ігрової аналітики (DevToDev)
  • Клієнт-серверна архітектура
  • Unity
  • Gamedev development

Ти після курсів

GAME QA В ІГРОВІЙ КОМПАНІЇ

  • Робота в комфортному офісі
  • Власне робоче місце та гаджети
  • Можливість кар'єрного росту
  • Швидке зростання ЗП
  • Різні "плюшки" від компанії

GAME QA НА РЕМОУТІ В ІГРОВІЙ КОМПАНІЇ

  • Робота з дому
  • Гнучкий графік роботи
  • Можливість працювати в різних точках світу
  • Висока заробітна плата

GAME QA ФРІЛАНСЕР

  • Гнучкий графік роботи
  • Різноманітність замовлень
  • Можливість працювати з різних куточків світу
  • Саморегульованість навантаження

Наші тренери не лише навчать тебе тестувати ігри, знаходити баги та писати тест-кейси, а й допоможуть скласти правильне резюме та при необхідності складуть супроводжуючі листи. Після закінчення курсів в тебе є можливість пройти тестову співбесіду з HR та технічне інтерв'ю. 

Питання та відповіді

Якщо маєш додаткові запитання - зв'яжись з нами і ми радо відповімо!

1. Які види оплат надає школа?

Школа пропонує два вида оплати для онлайн курсів: повна вартість та оплата частинами. Для індивідуального плану також є два вида оплати: погодинна оплата та повна. Обери оптимальний варіант та отримуй задоволення від курсу без особливих затрат!

2. Як проходять заняття на курсі? Як мені спланувати навчання?

Студенти навчаються за блоками: 2 блоки займають 1 тиждень. Один раз на тиждень вечорами потрібно відвідати 2-х годинне заняття або ж переглянути відеозапис цього івента. У вільний час зробити домашнє завдання, практику. Періодично грати в міні ігри та проходити експертне діагностування. Наші студенти працюють з реальними проектами. В кінці курсу на тебе чекають фінальні випробування: підсумковий тест та технічне завдання.

3. Чи буде проблемою, якщо я пропущу заняття?

Ми зберігаємо всі матеріали та записи занять. Якщо пропустиш заняття, його можна буде переглянути в записі. Щодо домашніх завдань та інших питань, у будь-який час зможеш написати ментору та отримати змістовну відповідь.

4. Хто такий Game QA?

Game QA або тестувальник ігор - це спеціаліст, який стежить за якістю продукту, тобто гри, яка розробляється. Забезпечити якість означає, що гра відповідає вимогам замовника (які прописано в game designe document). Гра не має критичних помилок і все працює, як того вимагають вимоги.

5. Що робить тестувальник ігор?

Тестувальник покращує якість гри, але не пише код. Він знаходить помилки (баги), описує їх і передає розробникам. Його мета – запобігти виникненню помилок майбутньої гри ще на етапі створення. 

6. Як стати тестувальником ігор?

Це не складно, але і не легко. Початківець QA не пише код, тому будь хто може опанувати цю професію. Важливо, щоб людина мала критичне мислення, уміла ставити запитання і зрозуміло описувала проблеми. Велику роль грає і любов до ігор.

Вивчити основи тестування можна самому чи на курсах QA. Головне, виділяти час для навчання та мати чітку непохитну мету.

7. Скільки заробляє Game QA?

Cтатистика середніх зарплат по Україні у 2022 році:

Junior QA Engineer – $800
Middle QA Engineer – $1500
Senior QA Engineer – $2500

Важливо розуміти, що junior-фахівець після курсу – це не junior-фахівець з досвідом роботи в компанії. Тому на старті кар'єри дохід може становити 600-800 доларів на місяць. Це нормально. Проте згодом ця сума зростатиме набагато швидше, ніж в інших сферах.

У професії тестувальника немає чіткого ліміту зарплати чи термінів переходу з одного рівня на інший. Можна за рік-два стати мідлом із окладом понад $3000.

8. Як школа допомагає з працевлаштуванням?

SWIT SCHOOL навчить тебе основним кар'єрним навичкам, За допомогою практики ти відчуєш себе в середовищі, яке максимально наближене до реального робочого середовища Junior QA. Також, в кінці курсу ми даємо чіткий план дій (чеклист):

– Складання грамотного резюме
– Створення сторінки на LinkedIn
– Написання мотиваційного листа (якщо необхідно)
– Майданчики для пошуку роботи
– Підготовка до HR-інтерв'ю
– Підготовка до технічного інтерв'ю
– Комунікативні навички
– Тестові співбесіди (технічні співбесіди)

Зв'яжіться з нами!

Зателефонуйте нам
+38 (063) 417-29-66

E-mail
switschoolit@gmail.com

Залишились запитання?

Відправте нам листа і ми зв'яжемось з Вами!

Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати